BGN
  • USD
  • EUR
  • BGN

Зоомагазин Pet Bar Зоомагазин за храни и аксесоари за вашите домашни любимци!

Количка

0 артикула

Категории

Начало Марки

Марки

«1»

Royal Canin

Здравето е в детайлите!

От 1968 г. насам Royal Canin са проучили уникалните потребности за здравето на котките и кучетата до най-малката подробност. Наученото от тях е, че най-малката хранителна разлика може да е от огромно значение за живота и здравето на вашия домашен любимец.

С ангажимент към качеството и безопасността на храната

През последните пет десетилетия Royal Canin постави качеството и безопасността на хранителните продукти на централно място в своите дейности в световен мащаб. Това внимание към най-малкия детайл им помага да осигурят най-прецизното и подходящо здравословно хранене за домашни любимци.

Качествени суровини

Те избират съставките въз основа на високото им хранително съдържание и ползите за здравето на домашните любимци. Затова използват само месо и риба от производството на храни за човешка консумация. Полагат всички усилия за набавяне на суровини от акредитирани доставчици, които са близо до производствените им цехове – това подпомага местната икономика, гарантира свежест на продуктите и намалява въглеродния отпечатък.

 

 

 

231
продукти
130
продукти

Hills

Hill’s носи традицията на грижата за домашните любимци, започнала в далечната 1939г. от един забележителен ветеринарен лекар – д-р Марк Л. Морис.

Д-р Морис вярвал, че някои здравословни състояния при домашните любимци могат да се подобрят чрез прецизно формулирано хранене. По това време неговите идеи били утопия за ветеринарната медицина, но той скоро успял да докаже теорията си.

Още през 1928 г. д-р Марк Морис основава една от общо двете съществуващи по това време в САЩ малки ветеринарни клиники.

Един млад сляп мъж на име Морис Франк попитал д-р Морис дали нещо може да помогне на неговото куче водач, Бъди, което страдало от проблеми с бъбреците. Резултатът от усилията на д-р Морис да помогне на Бъди бил хранителна формула, станала първия продукт на Hill’s и серията лечебни храни Prescription Diet и първата храна в света, предназначена за лечение на бъбречни проблеми.

Благодарение на нея Морис Франк и неговото куче Бъди прекарват още много щастливи години заедно. Ето защо Бъди е приеман като първият домашен любимец на Hill’s.

Днес Hill’s са верни на наследството на д-р Морис и разбирането, здравословното хранене не е само въпрос на съставки, а на точния баланс от хранителни вещества. Храненето на кучетата и котките с храна, която няма правилния хранителен баланс може да доведе до редица здравословни проблеми.

В Hill’s™ Science Plan™ е постигнат прецизен баланс от 50 хранителни вещества, основан на възрастта, начина на живот, големината на породата или специфични нужди или проблеми. В храните внимателно се избягва излишък или недостиг от определени хранителни вещества.

Hill’s знаят колко важно е домашните любимци да се наслаждават на храната си и постоянно подобряват своите хранителни формули.

Всички храни на Hill’s са произведени от най-висококачествените естествени съставки.

Формите и размерът на гранулите са създадени специално за различните възрасти и размери породи.

Устойчивото производство в модерни заводи и задълбочените клинични изследвания правят храните безопасни, с гарантирани хранителни свойства и вкус.

Ето защо ветеринарните лекари по света препоръчват и избират Hill’s и за своите домашни любимци.

85
продукти

Versele - Laga

От  1932 г. Versele-Laga е водеща компания в областта на храните за животни. Всеки ден повече от 1 250 тона храна излизат от техните заводи. Над 1000 различни продукти се отправят към пазарите в 75 страни по целия свят.

Марки като Prestige, Prestige Premium, NutriBird, Orlux и Oropharma със сигурност са познати на любителите на птици. Всички тези продукти са резултат от дългогодишни проучвания от страна на диетолозите на Versele-Laga, в сътрудничество с известни развъдчици на птици, специалисти ветеринарни лекари, университети и водещи паркове за птици. Не случайно стопаните на най-големите птичи колекции в света са избрали продуктите на Versele-Laga.

Versele-Laga: синоним на високо качество от много години.

За основните научни изследвания, екипът от учени на Versele-Laga има собствен Изследователски център с повече от 500 птици – от канари до големи папагали. Така, чрез иновации в продуктите те успяват всеки път да бъдат едно стъпало пред конкурентите.

Високото качество на храните за птици Prestige е резултат от отличното взаимодействие между научно-изследователския отдел и отделите по снабдяване, производство и продажби, под ежедневния стриктен качествен контрол.

  • Разработване на най-подходящите формули.
  • Избор на най-добрите семена.
  • Стриктен контрол на суровините.
  • Почистване, смесване и опаковане с хипермодерни машини.
  • Стриктен контрол на крайния продукт.
  • Кратки и бързи пътища на доставка.

Следвайки стриктно тези правила, Versele-Laga предлага висококачествени семенни смеси и добавки за птици.

253
продукти

JBL

Прогрес чрез научни изледвания

JBL е един от най-големите производители на пълна гама продукти за аквристиката и херпетологията. С над 600те си продуктови линии марката покрива всичко от градинските езера до терариумите и аквариумите, включително храни, медикаменти, тестове и препарати за вода, аксесоари и оборудване.

JBL са уникални в това, че предлагат огромно разнообразие от специализирани продукти, като например гамата продукти, които помагат за премахването на нитрати и други химични вещества от сладката и солената вода. JBL непрестанно въвеждат новости, като само тази година на пазара ще бъдат пуснати около 110 -120 нови продукта. Тъй като един от най-бързо развиващите се сектори на този пазар са влечугите, JBL имат изключително богата гама от продукти за херпетологията.

Изключителните гами от храни, препарати и медикаменти са разработени и произведени от специалистите в екипа на JBL. JBL разработва храни и медикаменти под формата на люспи, гранули, стикове или таблети за риби, костенурки и влечуги. Цялото производство на продуктите на JBL е съсредоточено в завода в Нойхофен, Германия. JBL предлага и голямо разнообразие от храните от сериите NOVO и PREMIUM. Други ключови продукти са медикаменти за декоративни рибки, препарати за водата, торове, тестове за водата, храни за езерни рибки и продукти за тях, филтриращи материали, храни и продукти за костенурки.  Модерните производствени машини, с които се работи в завода, и напълно автоматизираната опаковъчна линия за храни, гарантират винаги еднаквото и високо качество на продуктите.

JBL е основана през 1960 г. от Йоаким Бьоме в Лудвигсхафен, Германия. Първия продукт, който той разработва е Punktol, препарат срещу заболяването „бели точки“. Този продукт се продава и днес.  Оттогава, JBL се превръща в един от най-големите производители в областта на акваристиката и херпетологията в Германия. От 1984г. компанията е базирана в Нойхофен/Pfalz и оттогава до днес продуктите й се разпространяват в 60 държави по света.

Дружеството на JBL в Германия, е увеличило повече от два пъти средствата на холдинга и производствения отдел.

30
продукти

N&D by Farmina

Новата и иновативна линия сухи храни за кучета и котки, на марката Farmina, Natural and Delicious (N & D), е базирана на 6 ключови принципа при храненето с месо:

  1. Високо протеинови източници от прясно висококачествено месо
  2. Витамини и минерали в чисто съотношение от пресни висококачествени плодове и зеленчуци.
  3. Лечебни растения със специфични качества целящи определени ефекти.
  4. По-лесно усвоими животински мазнини
  5. По-малко въглехидрати с минимални размери
  6. Без зърнено съдържание

Затова хранителният баланс е реализиран в проста, но ефективна пропорция:

  • 70% първокачествени животински съставки
  • 30% плодове, зеленчуци и минерали
  • 0% зърна

Natural and Delicious е италиански продукт, измислен и разработен да бъде естествено подходящ за метаболизма и вкуса на кучетата и котките.

  • Високопротеинови източници от прясно висококачествено месо.
  • Витамини и минерали от пресни висококачествени плодове и зеленчуци.
  • Лечебни растения със специфични качества, целящи конкретни ефекти.
  • Производствени технологии

Системата „Vacuum Coater” гарантира перфектното вкарване на мазнини в гранулите.

Системата „Twin screw extrusion” гарантира по-доброто желатиране на нишестето и по-добра смилаемост

„Точно на време” гарантира абсолютната свежест на продукта, тъй като отсъстват депозити и запаси.

Съвет за храненето

Новата линия Natural and Delicious е създадена да бъде най-подходящата храна, за да предпази здравето и да подобри състоянието на нашите животни. При деликатното преминаване от традиционният начин на хранене към този на Natural and Delicious е желателно да се смесва малко количество от новата храна с предходната, за да се улесни плавното преминаване към новия начин на хранене.

Бързо ще разберете, как нашите продукти Natural and Delicious ще се оценят от вашите домашни любимци, защото те са по-желани, по-леки, по-вкусни, по-апетитни, по-здравословни и разбира се по-„Естествени и Вкусни”!

92
продукти

Ferplast

Ferplast е основана преди 50 години от Carlo и Caterina Vaccari. В началото те произвеждат само клетки за птици. Името Ferplast произлиза от комбинацията на две думи: ferro e plastica (желязо и пластмаса), основните компоненти за производството на клетки.

Каталогът днес е с над 2000 артикула, с изцяло собствена идея, дизайн и производство, като 15 % от продуктовата гама се обновява всяка година. Способността да правиш нововъдения е решаваща. Това е гаранция за стабилна компания. Ferplast никога не спира да усъвършенства продуктите си, както и да създава нови.

Едно обаче не се променя-изборът на сигурни и безопасни суровини. Всичко – от стоманата и пластмасата, през памучните материи и кожата, до всеки отделен компонент е внимателно подбрано и подложено на прецизни тестове.

Грижата за животните означава също и съответствие с международните стандарти.

Днес Ferplast изнасят в над 80 страни на 5 различни континента. Над 200 хиляди куб.м. продукти тръгват от фабриките на Ferplast всяка година (това са повече от 3350 контейнера).

Ето защо Ferplast са актуални на пазара.

Ferplast разполагат с:

  • 3 производствени бази
  • 11 клона,
  • площ 170.000 m2

Всяка година 8% от оборота на Fеrplast се инвестират в изследвания и проучвания. Политика на Ferplast е непрекъснатото инвестиране в проучвания и разработки в търсене на съвременни решения, за повече комфорт на животните. Притежават над 100 международни патента, удостоверени от “Комисията за изследване и развитие”.

Гордост за Ferplast е и че е една ‘‘чиста’’ компания, която от години инвестира в намаляване на влиянията върху околната среда. За Ferplast избра да пощади околната среда и свежда влиянието си върху нея до минимум.

Целта на Ferplast е благополучието и удобството на животните и удовлетворението от избора на най-доброто за всеки, който ги обича.

Зaщото 12 дни са необходими, за да може от яйцето да се излюпи пиле, а Ferplast влага 40 годишния си опит, за да направи живота му удобен.

103
продукти

Dermoscent

Иновативна дерматологично-козметична грижа за домашни любимци

Laboratoire de Dermo-Cosmetique Animale (LDCA) е първата специализирана лаборатория за дерматологична грижа за животните, разработила широка гама от качествени и ефикасни продукти със 100% натурални съставки, внимателно подбрани по отношение на ефикасността им за подобряване на здравето на кожата и красотата на козината. Продуктите се прилагат изключително лесно и удобно. 

11
продукти

FARMINA

Farmina е природа и наука и нашата мисия е да развиваме най-добрите естествени и научно обосновани хранителни системи. Използваме само първокласни суровини, разумно смесени и приготвени в нашата кухня със здравословни методи и в съответствие със строгите указания, предоставени от специалисти по хранене на кучета и котки, които винаги са се занимавали с това и познават хранителни нужди на хищниците.

14
продукти

Vitakraft

Витакрафт - страст и съпричастност към домашното животно.

Онова, което започнало като дребна търговия преди повече от 180 години близо до Бремен, в Хайлигенроде, се развило до един от най-успешните концерни в бранша за храни за домашни любимци. Както тогава, така и днес, основната линия на предприемаческата философия на предприятието е "От обич". Повече от 2000 служители на компанията по целия свят се грижат за това дневно да могат да бъдат произвеждани и реализирани около 1,2 милиона висококачествени артикула с марката Vitakraft® - за дълъг и здравословен живот живот на домашния любимец. От обич .... Витакрафт Всички служители на Витакрафт влагат огромни усилия и своята висока компетентност за благото на домашните любимци. Тези усилия, обвързани с познанието за нуждите на нашите приятели, осигуряват доверието, което милиони стопани на домашни любимци, засвидетелстват на марката Vitakraft®. При Витакрафт от най-висок приоритет е развитието и производството на иновативни и качествени маркови продукти. Постигаме тази цел като се ползваме от познанието, че огромното разнообразие от естествени ареали на местообитание в течението на милиони години генетично е формирало различни модели на хранене и поведение при животинските видове. Имиджът на Витакрафт като разработчик на качествени, съобразени с животинските видове продукти, се гради на основата на съблюдаването на критериите на тези пъстри, многообразни условия на живот, респ. на опитите на компанията да доближи произвежданите храни възможно най-много до онези, които се явяват естествени за нормалната среда на обитание на любимеца ни. Спазвайки най-новите научни достижения и мениджмънт на качеството, опрян на добрите производствени практики HACCP, Витакрафт развива и произвежда в множество фабрики както в Германия, така и в други държави, висококачествени, иновативни и съобразени с нуждите стоки и асортименти, които са специфично ориентирани към съответната категория животни. Повече от 5000 търговски партньори в над 50 000 търговски обекта по целия свят разполагат с разнообразна гама от Vitakraft® артикули. Милиони стопани могат да бъдат уверени, че винаги и навсякъде ще получат най-доброто за техните домашни любимци - за един живот в отлично здраве и с голяма продължителност.

216
продукти

Gimborn

Gimborn: Нашата цел е хармоничен съвместен живот между човека и животното.

От GimCat, Biokat’s и GimDog развихме и продължаваме да налагаме три изключително силни марки.

И продължаваме да вървим напред като:

• използваме достиженията на науката и техниката

• непрекъснато оптимизираме продуктите

• ангажираме всички целеви групи в политиката на предприятието.

Качество, което задължава още от 1855 година! През 1855 аптекарят Хайнрих фон Гимборн основал малка фармацевтична фабрика в Еммерих на Рейн.Неговите продукти се наложили бързо като маркови стоки и това форсирало развитието на предприятието. Едва 100 години по-късно, през 1965 год., Гимборн се превърнал в Гимборн - специалистът на домашните любимци. След поемането на лицензираната марка „Ipevet“ се появили и марките Gimdog - за кучета, Gimpet - за котки и Gimborn - гризачи. През 80-те години последвало създаването на марката за котешки тоалетни - Biokat’s. Историческата сила на предприятието са технологично иновативните продукти. Те се създават и произвеждат предимно в Емерих, Германия. Така, при съвместна работа между университетите и ветеринарната медицина, възникнало първото безлактозно мляко за котки. Гимборн се числи към пионерите и с добавянето на витамини и минерали в снаксовете за четириногите ни приятели. Днес продуктите на Гимборн се разпространяват в повече от 40 страни. Централни пазари за марката са Германия, Нидерландия и Италия. В немските специализирани магазини Гимборн е лидер в много от най-важните сегменти.

104
продукти

Josera

JOSERA - немският експерт в първокачествени храни за домашни любимци с над 75 годишен опит. Здравето на вашият любимец, неустоимия вкус и висока усвояемост са приоритет в разработването на нашите Super Premium храни за кучета и котки. Широката и специализирана гама от продукти отговаря на най-високият стандарт в областта на сухи храни за нашите четирикраки любимци в над петдесет държави по света.

62
продукти
25
продукти
5
продукти

Cavalor

 

Когато резултатът има значение… Вие разчитате на нашите познания.

Cavalor разработва диетични добавки и продукти за грижа за коне с помощта на екип от специалисти. В допълнение, Cavalor се стреми да поддържа своите иновативни продукти с провеждането на фундаментални научни и практически проучвания. Чрез този комбиниран метод на работа през годините Cavalor е натрупал цяло богатство от практически и технически знания, които му позволяват да разработва продукти, които наистина работят. В тази връзка съвсем основателно е и мотото на Cavalor, че:

„Когато резултатът има значение, Вие разчитате на нашите познания“!

Богатият асортимент от продукти на Cavalor отразява нуждите на конната общност и в частност нуждите на отделния кон. Cavalor означава висококачествени продукти, които могат да се използват безопасно и съобразно правилата на FEI /Международната федерация по конни спортове/ и Jockey Club/ Жокей клуб/.

Опитът и познанията на Cavalor са го направили източник на справки за ветеринари и специалисти по коневъдство. Същото важи и за топ ездачите на коне за спорт, които искат техните имена да се свързват с това на Cavalor, като:

  • Jos Lansink (Световен шампион по скачане),
  • Eric Lamaze (Олимпийски шампион по скачане), Anky van Grunsven (Световен и Олимпийски шампион по обяздване)
  • Ann Poels (Световен шампион по „дърпане на юзди“ на Белгийската асоциация за състезания на коне на кратки разстояния), както и много други.

Тези шампиони не само търсят продукти, осигуряващи максимален резултат, но също така и компания, която може да предложи необходимата поддръжка и знания. А при Cavalor те намират и двете!

Дълги години Cavalor предоставя знания и продукти на шампиони от всеки бранш на конните спортове, включително Олимпийски и Световни шампиони. За да станеш шампион се изисква търпение, тренировки и правилна подкрепа. Тази подкрепа те намериха от Cavalor по отношение на храната и грижата за техните коне.

Cavalor е придобил много практически опит благодарение на високите изисквания на подкрепяните шампиони, а след това е направил целият този опит достъпен за своите клиенти.

1
продукти
4
продукти
4
продукти
5
продукти
0
продукти
5
продукти
3
продукти
17
продукти